09 mei 2006

Leve de stralende mensen ;-)

Wispelturig dagje vandaag. Het begon alvast vrij slecht. Geen zin om op te staan na al dat nachtelijk werk voor Duits (tot 00.45 jawel), veel te moe om naar Mechelen te fietsen, en langer moeten wachten op een trein met vertraging. Door verkeerde "tactieken" bij het instappen moest ik dan nog eens de hele rit staan. Allemaal fijne redenen om lekker depressief te worden. Maar neen hoor, eigenlijk viel het allemaal nog best mee. Access was geweldig saai, Duits geweldig onsaai. We kregen een preek waarom we volgend jaar geen Duits mochten doen. Wel vreemd, iedereen herinnerde zich de preek van vorig jaar nog: hoe geweldig Duits wel niet was. Leve de ironie, laat dat duidelijk zijn.

Morgen vergeet ik even dat er nog les is en blijf ik thuis ter voorbereiding van de examens. De lessen waren sowieso overbodig, ik citeer beide proffen : "deze les dient om vragen te stellen. Heb je die niet, blijf dan thuis". Ik ga niet voor een half uurtje les naar Brussel en terug. Al mijn cursussen op een hoop gooien en dan vakkundig sorteren, dat moet er gebeuren. Dat ik volgende week met een opgeruimde bureau (want sorteren dient eigenlijk om op te ruimen) kan beginnen aan de blokperiode die geweldig lang -7 dagen- duurt. Ik denk dat ik me morgen eens op de statistiek ga smijten. En misschien ook nog even op recht, want ik heb nog een werkje af te werken. Het allerlaatste (op dat van Statistiek na, maar dat is ook al zo goed als af). Ik zal blij zijn als het eindelijk voorbij is, al die domme werkjes. Waar ze allemaal voor nodig zijn, ik heb er geen idee van. Wie zegt het mij?

Morgen ga ik ook mijn lijstje opstellen met de groepen van Rock Werchter en hun belangrijkheid. Sommige mensen zullen deze lijst in Avant-Premiere ontvangen, enkele dagen eerder. De anderen zullen nog wat geduld moeten uitoefenen, tot vermoedelijk midden volgende week. Er moet trouwens nog altijd één naam toegevoegd worden aan het programma. Het kan maar beter een goede zijn! Anders Jonas boos! Niet dat ik nu nog niet content ben met de line-up, enkel de uurschema's komen mij nogal raar over. Wie zet er nu Vitalic om 20u en Laurent Garnier om 16u. ? Waar is de tijd dat Monsieur Garnier nog meesterlijk afsloot op de Main. Nu stoppen ze hem in de tent, op een totaal verkeerd uur. Zonde!

En dan nog dit : Leve de positieve straling ;-)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ahaa nog iemand die naar Werchter trekt! Yessss

Anoniem zei

Hopelijk lukt het vandaag een beetje met de voorbereidingen !:-)

Anoniem zei

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anoniem zei

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anoniem zei

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anoniem zei

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anoniem zei

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anoniem zei

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anoniem zei

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anoniem zei

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anoniem zei

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»