08 mei 2006

Ardennenparty

En we zijn weer volledig thuis na een prachtig weekendje Ardennen. Op de eerste avond na altijd mooi weer gehad, dus er valt niet te klagen. De gehele familie en enkele vrienden waren op post om feest te vieren, wat dus ook wel daadwerkelijk gebeurde, en hoe! Op een manier om u tegen te zeggen uiteraard. We waren gestationeerd in een groot huis met 3 verdiepingen en een kelder. Op de eerste en de tweede verdiepingen sliepen 'de grote mensen' op zolder, de hoogste verdieping (een logica gelijk geen ander) sliep 'het jong grut'. Speciaal aan die kamer was, dat het er maar één was, voor om en bij de 20 mensen. Ik was eerst en koos dus het beste bed, voor de laatsten was de keuze iets minder moeilijk.

Zaterdagavond werd er met cadeautjes gesmeten en lekker gegeten. De frigo's zaten goed vol. En uiteindelijk was daar op het einde (weeral zo'n logica) precies nog niet veel aan veranderd. We hadden onze familie overschat qua eetlust. Maar kom, beter te veel dan te weinig. Misschien wat meer ijsblokjes in het vervolg? Zaterdagavond was het een groot feest met een geweldige discobar en een nog geweldigere dj, dj Arnout. Nu nog een nobele onbekende voor de wereld, maar wat zal dat zijn binnen een jaar of vijf?! Het is wel gebleken dat 'de grote mensen' enkel nog rechtstaan uit hun stoelen als er marginaal oude muziek gedraaid wordt. Hoe ouder, hoe raar klinkender, hoe beter. Al mogen we niet klagen. Enkel tegen Laura Lynn en Frans Bauer zeiden we nogal overduidelijk neen.

Kan u geloven dat ik nu een klein beetje moe ben, ik viel haast in slaap in de les daarnet. Jawel, ik weet het een schande! Foto's, waar blijven de foto's? Ik hoor het jullie al denken. (Of het is van : is hij daar weer met zijn flikkergedoe.). Even geduld nog. Voorlopig wil mama het alleenrecht om foto's online te zetten. Het was -zo logisch wederom- toch haar feest!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het verbaast mij dat je nog niet veel eerder moe was.

Maar da's wellicht omdat ik de laatste tijd constant moe ben. *haalt herinneringen op aan tijden dat ze dagenlang wakker bleef*

Anoniem zei

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»