04 mei 2006

Mobistaridioten

Mooi weer en fitness, en nu ben ik moe. Geweldig moe. Geweldig is mijn woordje wel. Als ik me niet zou inhouden, dan stond het haast in elke zin. Goed, meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. De voorlaatste schoolweek zit er op, jaja, voor mij al op donderdag. Deze lucky bastard heeft morgen geen les. Morgen, zaterdag en zondag is het Ardennen-time. We gaan ons geweldig (zie, daar ga ik weer!) gaan amuseren met de hele familie. Wandelen en vreten, daar komt het op neer.

Mijn sms-actie is nog niet echt een succes. Ik heb nog tot zaterdag. De enige die ik tot nu toe al half gestalkt heb met welgeteld 3 smsjes is mevrouw 'Moi' uit de comments (enkelvoud eigenlijk ...). Eigen schuld, dikke bult. Nog 324 over! Het goede nieuws is, dat ik in één van de komende uren vermoedelijk 300 nieuwe smsjes zal bijkrijgen. Het is haast een onuitputtelijke bron van smsjes, daar bij Mobistar. Mij hoor je daarover niet klagen. Mobistar heeft me trouwens gisteren nog opgebeld. Ze wouden weten of ik nog aan het voordeligste tarief belde en smste. Ze zagen dat ik weinig belde en veel smste. Dus Tempo Music zou ideaal zijn. "Ben ik al mevrouw". "Oh, dan is het goed en zullen we u verder niet meer lastig vallen". Mobistaridioten.

Geen opmerkingen: