16 juni 2006

Gulp Gulp Gulp

Ellendig examen statistiek achter de rug. Laat ons bidden dat ik meer dan 3,5 zal hebben! Dat is namelijk het cijfer dat we voor ons werkje kregen. Ik ben nu slechtgezind, pas op, ik bijt. Ik verdraag even geen drukte rond mijn hoofd. Ben ik wel even blij dat ik morgen nog eens echt kan uitslapen. Veel tijd om te rusten is er echter niet, want er dient het een en het ander voorbereid te worden voor ons weekend aan de zee. We gaan de Panne onveilig maken, hou uw kinderen binnen, de pipo's are comming! Het zal er weer leuk worden, ik voel het. Al de marginaliteiten worden net zoals vorige jaar vastgelegd met een digitaal fototoestel dat wel heel scherpe foto's zal trekken van al die ongetwijfeld boeiende taferelen.

Er staan 4 nieuwe foto's van Streep op mijn Flickr-site, zeker eens kijken! Anders, kletsen op de poep!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hupla het is zo ver...Jones is going on vacation! Ik eis wel een verslag é en gelieve het niet té fijn te laten klinken, anders word ik nog meer jaloers :) In ieder geval: geniet er van (en ja tis echt gemeend ) btw : examens statistiek zijn gedoemd om slecht te gaan. KAKVAK :) xxx

Anoniem zei

Hoprlijk valt het examen uiteindelijk nog wat mee ...
Have fun aan zee !:-)

Anoniem zei

Ge zijt zo'n zeven dagen vroeger klaar dan ik. Oké dat is weinig in een mensenleven, maar dat betekent wel dat ge zo'n 14 voetbalmatchen van hoog niveau meer zult kunnen zien, wat dan weer veel is in een mensenleven. T amusement aan zee