04 juni 2006

Lalalalaa ... Poor Me

Vannacht heb ik raar gedroomd. Er lag een Deng in mijn brievenbus. Compleet onlogisch uiteraard, aangezien dat blad niet meer bestaat. Ze verontschuldigden zich voor hun lange afwezigheid en beloofden, wanneer mogelijk, nogmaals een Deng in mijn brievenbus te komen proppen. Op pagina twee stond een kalender waar je kon aanduiden wanneer er een Deng toegekomen was. Was dit een voorteken? Komt Deng dan toch terug? Laten we het hopen, maar echt hoopvol ben ik toch niet meer. Het was wel overduidelijk in de humo van vorige week dat Deng nog met overschotjes zat. Dat stripverhaaltje met foto's was zo duidelijk overgekocht. Deng stond er elke maand weer vol van. Elke keer weer hilarische taferelen, en nu ineens komt Humo er mee op de proppen. Niet dat Humo minderwaardig is hoor, integendeel! Klik hier voor duidelijkheid. (Reclame maken voor Flickr kan echt nooit kwaad he!).

Verder meen ik me ook te herinneren dat ik droomde over Kostencalculatie. Wie wil daar nu niet over dromen. Er waren wel enkele zaken die niet klopten. Zo waren de muren in Ehsal ineens volledig van glas en volledig doorzichtig (tegenover de stukken met dat geweldige spiegelglas nu). Tevens hadden we les na de examens, wat ook al niet echt klopt, en werd het vak gegeven door een andere docent. Deze wist mij wel te vertellen dat ik geweldig gescoord had op Kostencalcultie, minstens een 12. Fijn dat de meeste dromen bedrog zijn he!

Ondertussen heb ik ook al berichten ontvangen van mensen die mij willen komen beroven van m'n ticket van ILT. Kom maar eens af, ik heb twee armen en twee benen (plus een mond vol tanden), ik zal me wel weten te verdedigen! Bij de weg, we zijn al met drie, we kunnen bijna kaarten op 21 oktober. Al zal daar vermoedelijk wel de tijd en de goesting voor ontbreken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Deng! (u).

Nu ga ik wéér uren moeten grienen omdat dat blad niet meer bestaat. En ik was zo'n fan. *Zucht*

*Gaat wat staren naar haar Humo* :P

Anoniem zei

Veel succes voor je volgende examen, mijn prins heeft dinsdag kostenkalkulatie ( of ist calculatie? ) Tschijnt dat da hét buisvak is van 2de kan, ahja, want hij zit al voor de helft in 1ste lic, en moet nu nog paar van die vakken meenemen. De kaarsjes branden! ;-)