11 juni 2006

Walm

Ik ben geen straffe slaper. Niet dat ik niet van slapen houd, integendeel, ik doe niet liever. Maar het gaat niet altijd even vlot. Bij het minste geluidje word ik wakker, al is het maar een duif die over het dak paradeert, ik zal het gehoord hebben. Zo ook als mister broer een mooi muziekje opzet in de bureau beneden. Als er daar wat opstaat, dan galmt dat het hele huis door, hoe stil dat ook mag staan. Nu stond het echt wel te luid. Song 2 van Blur is een redelijk beluisterbaar muziekje, maar niet als ik in mijn bed lig en slapen wil. Ik dus naar beneden, twee blauwe ogen en drie gebroken ribben, en de muziek stond af. Waarmee ik dus niet bedoel dat ik mijn evenwicht verloor op de trap en er enkele verwondingen aan overhield. Nuja, het andere bedoel ik er ook niet mee, ik overdrijf gewoon graag. Maar dat is allemaal niet echt nieuw veronderstel ik.

Wat gaat dat geven op Werchter? (Ohja, hier zijn ze weer, de stoere verhalen!). Veel slapen zal ik dus niet doen. Niet zo erg, enkel tegen het einde, zo zaterdagnacht en zondag volledig, zal ik niet veel meer waard zijn. Ik ben namelijk zo'n persoon die, eens hij deftig wakker is, zeer actief is. Ga ik slapen om 4 uur, dan wordt ik om half zeven ten laatste weer gewekt door mijn biologische klok, en door het lawaai. En dan moet ik gaan wandelen ofzo, want ik kan me zo voorstellen dat ik de enige ben die er zo over zal denken. Zeker als het weer een beetje meevalt en de vogeltjes fluiten al vrolijk. Begin maar eens met mij tegen te houden. Het is echt ongelooflijk dat ik altijd wakker wordt op datzelfde uur. Hopelijk valt het weer trouwens een beetje mee, een beetje zoals vandaag misschien, lekker warm! Al is het wel iets te warm, momenteel is het in mijn kamer 30°c warm en dat vind ik toch net ietsje erover gaan. Er zijn gelukkig nog frissere plekjes ten huize Goessaert.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, u slaap moet je koesteren he !:-)( en de mooie,ochtendlijke Werchtermomenten met zangzaadslikkende vogels ook ;-))