13 juni 2006

walmer

Nog één enkele keer moet ik mijn batterijen ferm opgeladen zien te krijgen. Al is dat wel niet gemakkelijk bij zo een weer. Batterijen leg je beter niet in de zon, want dan lopen ze leeg. Dat is toch zo he? Wel, zet me dus niet in de warmte of in de zon, want dan presteer ik zo goed als niets meer, zoveel is zeker. Op mijn kamer is het ondertussen niet meer houdbaar. Vanmorgen vroeg was het daar al 27°c en ondertussen loopt het er al tegen de dertig aan. Hier beneden in het bureau van mijn allerliefste papie is het nog gezellig fris, maar daar staat een PC, die me nog meer zou afleiden. Straks dan toch maar eens in de living proberen, daar is het ook nog doenbaar (maar daar staat dan weer een televisietoestel). Die verdomde voetbal ook he, steek het daar maar op als dat laatste examen een flop wordt! Neen hoor, dat zal wel meevallen, straks vlieg ik er weer in met een hele hoop theorie en een nog grotere hoop oefeningen. Zeker iets om naar uit te kijken, vooral bij dit soort weersomstandigheden.

Oh wat kijk ik uit naar de zee, we gaan in het weekend De Panne gaan onveilig maken. Vorig jaar was het Blankenberge maar dat hadden we nu wel gezien, we verkennen nieuwe horizonten. En fijn dat dat daar gaat worden, met de hele bende op de camping. Campingliederen zingen en dergelijke, kampvuren maken van brandende fruitsapbussen enzo, een mens moet zich met iets bezighouden. Ons plan is alvast om een geweldig groot zandkasteel te maken, pure conditietraining uiteraard. Een mens moet fit zijn voor Werchter, 4 dagen afzien :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes met je laatste, ikzelf heb er nog twee! Tot in de Fuse hé :-)
Succesduim omhoog!