19 februari 2007

Enkele weetjes van de dag ...

Donderdag 22 maart is het "Nacht van het Examen", wederom in Leuven uiteraard. De pipo's die ook dit jaar weer Gent willen gaan, good luck, but it's zonder me again. Jonas scheurt zich af van Ehsal, wie had dat ooit gedacht (buiten mezelve).

Dit jaar willen we winnen. Ik begin alvast te studeren. Geef me alle Nobelprijswinnaars van vorig jaar. En noem me vooral ook even alle medewerkes van De Standaard. Sponsors willen altijd in de vragen voorkomen. Ja, jullie ook, Redbull ...

Streep overklast momenteel mijn muziek qua gesnurk. Geloof me, mijn muziek staat luid. Van wie zou ze dat toch hebben he.

Ik heb net "Das Experiment" gezien en hoop dat het is zoals ze zeggen "Dat is maar film, in het echt gebeuren zo'n dingen niet. Ik ben alvast geen kandidaat.

4 Vakken op één dag is te veel van het goede. En toch slaag ik er steeds in om net op tijd weer wakker te worden in de trein. Het is een kunst zeg ik u. Hopelijk heb ik geen last gehad van die trekjes van Streep.

En geloof me of niet, bovenop die lessen, heb ik daarnet nog heel even voor school gewerkt. Cursussen in orde steken, moet ook gebeuren he.

Ik voel momenteel een ongelooflijke drang om heel veel CD's te kopen. Gelukkig is Mediamarkt gesloten, maar morgen ga ik langs ... en toch ga ik geen enkele CD kopen. Wel een hoofdtelefoon, wegens mijn oortjes nogal kapot.

Morgen mag ik naar Anneke, feest!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Das Experiment is helaas, pindakaas, gebaseerd op waar gebeurde feiten. Al is het waarschijnlijk nooit zo ver gekomen. Maar reeds menige onderzoekers hebben dergelijk experiment willen of geprobeerd uit te voeren.

Anoniem zei

Inderdad, mozal heeft gelijk. Des Experiment is ècht gebeurd, tot op een bepaald punt in de film.

*spoilers*
Het is gebeurd tot op het punt waarbij de bewakers het haar afscheerden van één van de gevangenen en vervolgens op hem plassen. Toen hebben ze het experiment stopgezet, omdat de onderzoekers niet wisten dat het zo ver zou kunnen komen. De rest van de film (dat ze de onderzoekers overnemen en zo) is dus niét gebeurd.


En ik lijd aan dezelfde ziekte: ik wil hopen nieuwe cd's kopen :(
Ben begonnen met Not too late van Norah Jones en -eindelijk- '9' van Damien Rice. Maar ik wil meer. meer zeg ik u!