18 februari 2007

Een inhoudloze blog!

Ik moet morgen naar school, voor wel 8 uur les. De kans dat ik het overleef is heel groot, maar hoe dat zeggen we er liever niet bij. Voor één keer zal ik wel in het bezit zijn van de nodige slides, zodat ik tenminste een beetje kan volgen. Dat gebeurt ongeveer één keer per jaar, dus morgen wordt het moment! Morgen zal ik waarschijnlijk weer liggen slapen in de les ja, tenzij ze me wakker houden. Daarom ga ik nu op tijd gaan slapen. Zo zou het elke dag moeten zijn, maar Jonas en op tijd gaan slapen, dat lukt nogal weinig eigenlijk. En trouwens, wat is op tijd?

En ondertussen ga ik een beetje studeren voor kinesist ofzo.

ps : Enige aanraders in de cinema heden ten dage? Laat dit klinken als een noodkreet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

I says ff wachten en Little Children of Letters from Iwo Jima. Of The Number 23, maar wat ik daarvan moet denken, weet ik nog niet. :P

En ook: volgende week maandag wellicht United 93, tenzij de poll rare kanten uitgaat. 't Is maar dat ge het weet enzo. ;)

Anoniem zei

The Prestige, als je van wat mysterie houdt en ook magie hoog in het vaandel draagt. Ex-drummer, als goor, humor en een beetje absurditeit je wel iets zeggen.

Anoniem zei

Pan's Labyrinth, maar ik weet niet of die in België al uitgekomen is/niet uitkomt/nog moet uitkomen. Schitterende film.

Babel ook heel goed, maar ik denk dat je die al gezien hebt.

The departed vond ik niet slecht, maar ik ergerde me aan de vele, vele kleine foutjes in de film.