09 februari 2007

[Geen titel]

Het is eindelijk voorbij, dus we kunnen stoppen met er over te zagen. Ecoman, ecoman, ecoman, ecoman. Presentatie, zenuwen, gezaag, dikkeneken van het eerste team, ecoman, ecoman, aargh, eindelijk voorbij. Domme vragen dat ze ons durfden stellen.

Mijn presentatie zelf viel nog goed mee, moest er nog iemand geïnteresseerd zijn. Correctie: onze presentatie.

En nu gaan we twee dagen van het leven genieten. En vooral rusten en rusten en het feit vieren dat Anneke morgen weer heel dichtbij zal zijn, en dat Eikebah weer rockt als nooit tevoren. Daarnet heb ik al twee films gezien, straks ga ik misschien nog eens weg. Indien niet, dan kijk ik gewoon nog een film, ik heb de smaak nu toch al goed te pakken. Morgen ga ik deel twee van "De Morgen DVD-Collectie" gaan halen. Dan heb ik nog wat extra om te bekijken.

Om 00.15 is het Snatch op Canvas. Goed idee Janos. (Al 3 keer gezien -bij benadering- maar het blijft een heerlijke film)

Vanaf volgende week heb ik vooral les in de namiddag. Dat betekent minstens 3 dagen per week uitslapen, maar ook veel later les natuurlijk.

Een vele-snippertjes-bij-elkaar-blog. Weeral.

1 opmerking:

Anoniem zei

ja werken tussen brugge en gent en daardoor rijdt de stoptrein in het weekend niet... Stresserend. Geen kat weet hoe lang dat zal duren en de vervangbus doet er 1 uur en 58 minuten over waar de trein er 28 over deed. Hoe oneerlijk ;)

Menheer Luypaert stelde aan onze groep geen vragen, wat ik overigens niet erg vond.