16 februari 2007

Voor mijn part is het elke dag Valentijn

Daar was ik toch wel nog iets vergeten te vermelden zeker. 14 Februari, u hoort me al komen. Maar neen, ik hang niet alles aan jullie mooie neusjes. Ik beperk me enkel tot het vermelden van hoe geweldig ik Kasabian ik vond die avond. 2 Jaar geleden zagen die gasten er nog extreem gedrogeerd uit, inclusief een compleet zwart podium zonder al te veel licht en veel zonnebrillen. Nu durfde iedereen z'n ogen te laten zien. Het enige wat nog niet veranderd was, was de muziek. Die rockte weer zoals nooit tevoren. Hopelijk komen ze ook nog eens naar dat veel te dure festival begin juli. Ik zal er weer staan, uiteraard, al zal dat dan niet zijn in aanwezigheid van het mooie gezelschap dat ik had eergisteren.

De rest van de avond ging ik dus niet aan jullie neusjes hangen ...

Donderdag zag ik er volgens sommigen nogal moe uit. En toch naar de les komen he! Ik heb een geweldig doorzettingsvermogen op dat gebied. Wat me ook opgevallen is, is het feit dat ik nooit eerder zoveel genoteerd heb tijdens een les. De les "Europees Beleid" was -hoewel ik dus bijna letterlijk in slaap viel, zelfs na een blikje cola geledigd te hebben op tien minuten- enorm boeiend. En ik ben hier niet eens ironisch bezig. Neen, ik vond het echt boeiend, het boeiendste wat we dit semester al meegemaakt hadden.

Daar kwam vandaag natuurlijk verandering in tijdens de les Frans. Al is het deze keer wel ironisch. We moesten praten en het was al een jaar geleden dat ik dat nog op een deftige manier geprobeerd had, dus het trok er niet echt op. De docente dacht ons te slim af te zijn door ons te laten praten met mensen die we niet kenden (systeem: men zette een hoofdtelefoon met micro op en deze 'verbindt' men met een andere hoofdtelefoon via een geweldig systeem). Ik herkende de stem niet meteen, maar uiteindelijk was het gewoon mijn achterbuurman, die ik toch wel al een klein beetje kende, wat het spreken wel vergemakkelijkte.

Om de week te eindigen nog een les Algemeen Beleid. Niets is interessanter, zelfs geen les Europees Beleid. Die man kan oh-zo boeiend vertellen en vooral zijn anekdotes zijn meestal echte gillers.

Dit weekend ga ik me in de mate van het mogelijke nog eens inzetten voor school. In het kort betekent dat dat ik waarschijnlijk gewoon ontelbaar veel slides ga printen en mijn cursussen een beetje ga ordenen. Stiekem wil ik een tweede zit die zo klein mogelijk is. Een tweede zit wordt het spijtig genoeg al zeker door mijn 6 op Fiscaal Beleid (Ohja, ik heb veel vakken die op 'Beleid' eindigen. We vergeten nog, Marketing- en Personeelsbeleid, en misschien nog andere?). We doen ons best zeggen we dan, en ik geloof er nog wel in!

En remember, morgen is het alweer Valentijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb de RW banner ook op men blog geplaatst, voor het geval je je ineens afvraagt waarom dat er ineens onbekende mensen tekenen^^