30 maart 2007

Ik ben er even mee weg ...

Morgen begint de Paasvakantie. Het uitgelezen moment om te beginnen aan het voorbereiden van de examens. Bij mij ligt dat anders. Bij is dat het moment dat we beseffen dat het nu de moment is om te genieten in plaats van in augustus. Ik weet het, dat klinkt raar. Anders gezegd betekent het dat we morgen voor een week op vakantie vertrekken en dat ik er nu van moet profiteren, want in de zomervakantie zal de annulatieverzekering z'n werk mogen doen dankzij mijn lieve tweede zit. Het is zeker dat ik hem heb, dankzij mijn 6 op Fiscaal Beleid. Of het zou moeten lukken dat ik dat net begin september heb. Maarja, dat zou betekenen dat ik op vakantie zou moeten blokken, en dat is wat mij betreft, not done.

Mijn examenrooster is trouwens al gewijzigd. Het examen Managen is verzet naar zaterdag 16 juni. Kan ik dus nog voor een examen van 10 minuten waar je je amper op kan voorbereiden naar school komen. En dat terwijl we dat weekend naar de zee vertrekken. Iets om naar uit te kijken, wees daar maar zeker van. Iemand trouwens voorstellen voor kustbestemmingen. 2 Jaar geleden was het Blankenberge, vorig jaar De Panne. We zoeken iets met een camping en die is liefst niet te ver van de kust (maar ook niet te dicht zodat het zand tot in uw tent ligt)

Maar goed, morgen om 12 uur vliegt ons vliegtuig richting Lissabon. Het brengt ons maandagnamiddag terug. Tot zolang dient u mij te missen, niet dat u dat erg zal vinden natuurlijk. En trouwens, internetcafés genoeg veronderstel ik. Ik zal jullie trouwens ook missen, echt waar!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier daar in Lissabon8 Veel badsteden hier in België heb ik nog niet uitgeprobeerd. De laatste twee zomers was ik steeds te vinden op kamp in Koksijde. Leuke streek, al stelt de dijk daar niet zoveel voor.

Anoniem zei

Muh.

Het steekt al tegen. :P

Anoniem zei

Het amusement in Lissabon! :)

Anoniem zei

Lissabon is de max! (en ik kan het weten...)

Vergeet het portoinstituut niet te bezoeken ... vré de moeite, en lekkere porto!

Belèm is ook de moeite (proef zeker de pastis de belèm daar zijn ze 1000 keer lekkerder als hier ;))
'tamusement goeie vakantie en tot volgende week

Anoniem zei

m'n pa zit daar 5x per jaar, steeds enkele weken....

ik hoop dat het leuk was :-)