04 april 2007

Update

Onbeveiligd draadloos internet. Dat is er uiteraard om vragen. Mijn laptop nam ik mee om filmpjes te kijken tijdens de dode momenten en nu dus zelfs om gelijk een volwaardige blognerd, te bloggen op verplaatsing. Er zijn namelijk zaken die een mens niet kan laten.

Een korte update dus over Lissabon. Ik had er me eigenlijk veel meer over voorgesteld, maar toch kan ik al enkele puntjes aanhalen. Zo is er bijvoorbeeld het feit dat de moeder des huizes nu reeds de uitspraak van 2007 deed door te zeggen "er zijn hier precies wel veel Polen he, aan al die "P's" te zien op de nummerplaten". Een geweldige giller, niet? Dit zal haar blijven achtervolgen.

Voorts vergaten we gisteren ons fototoestel op een terrasje en wonder boven wonder stond het er 5 minuten later nog gewoon te staan. Wat niet kan gezegd worden van de portefeuille van papa na dat leuke metroritje. En er zat geld in ja, de "eerlijke" ontvreemder zal blij geweest zijn.

Voor de rest geen klachten, mooie stad, veel te zien, af en toe goed weer, af en toe regenen dat het niet mooi meer is, maar we klagen niet. Al veel mooie foto's getrokken, nog veel mooie foto's op komst hoop ik. Als ik zin heb zet ik straks misschien een fotootje online. Als ik jullie laat wachten is het natuurlijk nog veel spannender. (Als er één iemand is die het echt spannend vindt, schitterend dan ;-)).

Er is maar één ding dat ik hier echt ontbreek: Anneke!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,
een van de beste moppen die ik laatste tijd gehoord heb, zit hier nog met de slappelach, tis om jaloers te worden, ik moet dus wel betalen voor comedyshows hé!:-)

amai, dat ging het hoeveelste fototoestel geweest zijn? ;-)

'tamusement nog daar, en vergeet vooral die fles porto niet voor de volgende cocktailparty ;-)

Anoniem zei

ivm fototoestel: hoerechance!