19 april 2007

Leren, Leuk!

Ik kan met enige trots zeggen dat ik eindelijk een beetje in gang ben geschoten voor die examens die er staan aan te komen. Tegelijk moet ik wel toegeven, dat de laatste drie uur skippen, dan misschien niet het slimste was, om niet te zeggen hypocriet. Maar kom, ik zat daar niks te doen en er is niets gênanter dan in slaap vallen op de eerste rij.

Geloof het of niet, ik heb zowaar al boeken vastgehad de voorbije dagen. Jawel, boeken, echte boeken. Ook reisgidsen enzo, maar dat is volledig off-topic. Het meest hatelijke boek is ongetwijfeld het extra boek van Algemeen beleid. Volledig in het Engels, en liefst zo onbegrijpelijk mogelijk. Al begint het nu ondertussen al wel een beetje te vlotten. Er staan spijtig genoeg nog wel meer boeken op het programma, het stopt niet bij ééntje.

Maar we zien het dus nog steeds zitten. Depressief zitten doen heeft trouwens geen zin, dat zou de zaken enkel erger maken. We gaan ervoor, en daarna gaan we feesten! We gaan naar de zee, we gaan eens lekker barbequën en als we goesting hebben naar de Fuse-fuif van de studentenvereniging. Dan gaan we werken, werken voor geld en vermoedelijk ook wel werken voor school. Om te besluiten met een reisje om u tegen te zeggen. Aub, nu hebt u mijn planning ook al.

1 opmerking:

Anoniem zei

Engelse cursussen, aah (l) Ook al zou ik er waarschijnlijk evenmin veel van begrijpen, het zou in het Engels zijn en ik zou er van houden.