22 april 2007

Geweldig aanbod!

Ik heb een geweldig aanbod waar niemand aan zal kunnen weerstaan. Volgende week zaterdag is het in de plaatselijke feestzaal (Zaal Carpus in Hever) "Jump Arena 2007". En kijk, ik heb daar toevallig toch wel kaarten voor zeker. Is het dan niet geweldig spijtig dat ik net op dat moment een communiefeest heb en niet kan gaan jumpen.

Yeah Right!

Anyway, ik moet die 2 papiertjes niet hebben, als iemand zich geroepen voelt, u weet me wel te bereiken. Ik ben zelfs bereid om daar een postzegel voor te betalen. Komaan mensen, het is van de voor niet!

Zet het label "Muziek" maar tussen twee aanhalingstekens.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En gaan! Ja, hou die kaarten maar liefelijk, ik pas! Eén keer per jaar jumpen op kamp met een stel pubers is voor mij al meer dan genoeg. Ik vraag me eigenlijk af of er een liefhebber van het 'genre' zich hier durft aan te melden. Ik zal hem lynchen ;-)

Anoniem zei

Ik hou het toch maar gewoon bij hakken, lekker oldskool... :P

Trouwens, ge geraakt er wel vanaf, genoeg Johnny's in onze streek. :P Ga er gewoon mee naar één of ander Johnnycafé und maak uzelf daar populair.