11 mei 2007

Het spijt me!

De laatste weken schrijf ik waardeloze, lege en inhoudsloze blogs. Ik weet niet wat er met me scheelt, maar kijk, zou het een Writers-Block kunnen zijn? Een beetje kritiek kan nooit kwaad. Het onheil is nu toch al geschied. Zolang ik niet herval in het "wordt-ik-schrijven" valt het eigenlijk allemaal nog wel mee denk ik.

Ik bruis van de ideetjes waar ik over zou kunnen schrijven, maar steeds, op de momenten dat ik eens tijd heb om te schrijven, lijken ze allemaal collectief te staken. Ik ben het meest productief net voor ik ga slapen. Dan lig ik in m'n bed wakker te liggen en te denken over de dingen des levens. Het ene idee na het andere komt tevoorschijn, maar nooit ben ik zo slim om bijvoorbeeld eens een balpen en een papier naast mijn hoofd te leggen. Stiekem zou ik eigenlijk een gevierd schrijver moeten zijn, maar kijk wat er van mij geworden is. Ik ben slechts een gelukkige blogger *knipoog*.

Verder kan ik zeggen dat ik tegenwoordig blogs lees alsof mijn leven er van afhangt. Leve de RSS-feeds. Als ik buis op mijn examens, dan zal ik het weten hoe het komt. Ik ben trouwens steeds op zoek naar nieuwe blogs die boeiend om lezen zijn, want lezen is fijn!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En nog wel een gelukkige blogger die knippogen geeft.
Wat is een knip-poog eigenlijk? ;)

Jonas zei

Een poging tot knippen! Ik krijg darmklachten van mijn schrijffouten :-p

Anoniem zei

Minder schrijven, meer leren! :P

Of foutloos leren schrijven.

(En nee, ik wil niets horen over mijn gebruik van de verleden tijd :P)

Anoniem zei

"Ik ben het meest productief net voor ik ga slapen. Dan lig ik in m'n bed wakker te liggen en te denken over de dingen des levens. Het ene idee na het andere komt tevoorschijn, maar nooit ben ik zo slim om bijvoorbeeld eens een balpen en een papier naast mijn hoofd te leggen."

Like, zo herkenbaar :o

Enneuh, niet zo hard voor jezelf (zoals in die eerste zin) zijn, Jonas!