09 mei 2007

Nog zoveel dagen

Mijn broer is officieel begonnen met het aftellen naar Rock Werchter. Zijn antwoord op de vraag: "hoeveel dagen is het dan nog wel wachten?" was eerder ontgoochelend, met name: "daar heb ik nu eens geen idee van". Wat ik weet is dat het nu wel heel dichtbij aan het komen is. Nog anderhalve maand wachten en we kunnen ons weer vier dagen gaan amuseren. Hopelijk is het niet zo warm als vorig jaar, want dat ging er echt wel zwaar over. Zo'n weer had ik nog nooit eerder meegemaakt. Nuja, het jaar tevoren goot het 3 dagen en scheen de zon een klein beetje op dag vier, dat was eigenlijk veel erger.

Tussen het leren door zal ik me dus bezighouden met dromen over die vier dagen. Dingen plannen, nuttig en nutteloos. Mezelf weer dwingen om ook dit jaar de rugzak zo licht mogelijk te maken, wat keer op keer weer mislukt. Ik kan best ook maar eens op voorhand beginnen plannen wanneer ik naar welke groep wil gaan kijken, want het zal meer dan ooit 'moeilijk kiezen' worden dit jaar.

Werchter is mijn LEVEN. Ik kan niet zonder. En ja, ik ben hypocriet. Hoe hard ik ook zal zagen over de ticketprijzen, volgend jaar ga ik gewoon opnieuw. Als het ooit even meezit ga ik wel naar Pukkelpop (Ik ben nog nooit thuis geweest op dat moment, of ik had tweede zit), het programma is zo mogelijk nog beter.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik tel mee af! en ja, het kiezen wordt hard..

DigitalDramas zei

Pukkelpop is ZOVEEL beter dan Werchter! Dat programma! Prrrr!

Jonas zei

I Know, maar Werchter ligt ZOVEEL dichter bij de deur ;-)

ps: Het programma van Werchter is nog steeds heerlijk ;-)