03 juni 2007

Ik was even op

Ik zat gisterennamiddag in een dipje, en niet zomaar een dipje. Ik was verschrikkelijk moe na het vroege opstaan (6 uur) en het daarop volgende examen dat eigenlijk veel gemakkelijker hoorde te zijn. Echt goedgezind kwam ik daar dus niet buiten, gelukkig scheen de zon nog, dan kon mijn hooikoorts mij nog een beetje pesten.

Thuis had ik zo één van die dagen dat ik niets van geluid verdroeg. Als ik moe ben, dan valt dat wel vaker voor. Net op dat moment moet mijn broer beginnen te drummen. Allemaal heel leuk, voor 5 seconden, maar niet als Jonas moe is, dan word ik daar gewoon ziek van. Leve ook de mensen die hun gras willen afrijden als ik moet leren. Ok, dat is overdreven, ik moet het de mensen gunnen, het was geen zondag ofzo.

Vandaag is het echt niet leuk. Financieel beleid is zeer veel en zeer moeilijk. Morgen haal ik vermoedelijk 3/20 of hoger (ja, we zijn vaag, maar we gunnen ons dus minstens 3 punten). Het zal allemaal van de meerkeuzevragen met gigantische foutcorrectie afhangen. Normaal trekken ze 1/3 van een punt af voor een fout antwoord, nu wordt dat respectievelijk (voor de verschillende delen naar wat ik vernomen heb) +1/-1 en +3/-5. We gaan dus met punten smijten morgen, en hopelijk in de juiste richting. Stel je voor, dat ik alles juist gok, dan is mijn dagje wel goed denk ik.

Mijn dipje is gelukkig wel voorbij, al ben ik wel nog wat moe. Misschien was ik gisteren ongelukkig toen ik besefte dat ik vandaag niet naar het Diamond Tuning Event kon gaan in Boortmeerbeek. Nu begrijp ik ook waarom er vanmorgen om 7 uur, ja dan al, een Johnny voorbijreed terwijl hij vermoedelijk het knopje om z'n volume stiller te zetten, kwijtgespeeld was. Tuning is not a crime, maar het is wel geweldig grappig.

Ook nog even het vermelden waard: de plaatselijke kermis is ten dode opgeschreven. Vorige week ben ik er geweest om smoutebollen te gaan halen en de plaatselijke jeugd was ook aanwezig, maar slechts zeer beperkt. Ik veronderstel dat ze allemaal aan hun auto aan het sleutelen waren (en hun haar/petjes aan het goedzetten).

1 opmerking:

Anoniem zei

Woon jij in een replica van Lembeek ofwat? Want de overvloedige aanwezigheid van tuningbakken en Johnny's én een uitgestervende plaatselijke kermis komen mij like zo bekend voor :o

(En hopelijk is het gokken gunstig verlopen ;))