05 juni 2007

Terug drie dagen Rock Werchter!

Vandaag studeerden we op verplaatsing. Mijn nonkel is nog tot zaterdag op vakantie en het huis staat daar dus zo leeg als maar kan zijn. Grootste pluspunten daar zijn dat er veel minder afleiding is, en dat er vooral veel minder lawaai is, aangezien de buren niet meteen naast deur wonen. Mijn cursus Sociaal Recht mocht mee, en ik heb er van genoten! Het ging allemaal vrij vlot en ik durf nu al zeggen dat ik het ken. Hopelijk zeg ik morgennamiddag nog steeds hetzelfde.

Ondertussen is het hier een drukte van jewelste. Jawel het is Rock Werchter! Toch als je de signalisatiebordjes mag geloven die er overal aangebracht zijn. Wij wonen op een plek waar nogal veel mensen passeren als ze richting Werchter trekken. Ze hebben er blijkbaar niet beter op gevonden om de bordjes van Rock Werchter nu al te plaatsen om de mensen richting de oude knarren van The Rolling Stones te gidsen. Ze zitten wel een paar jaartjes achter. De datum op de bordjes geeft 2002 aan, en dat ligt nu toch al wel 5 jaar achter ons ...

Goed dat ik niet meer bij m'n nonkel thuis zit. Daar zouden die rollende stenen vrij goed hoorbaar zijn, als de wind goed zou zitten.

Morgen examen nummer zeven, daarna nog vier te gaan. We zijn er bijna vanaf!

1 opmerking:

Anoniem zei

rock werchter... nooit gezien, and will never do... ik ben echt geen massamens, ik word knetter van al dat zweet :-)