26 juli 2007

Droog u af, af zeg ik u!

Maandag gebeurde eindelijk waar ik al maanden op had gewacht. Er ging iemand zwaar onderuit in de kleedkamer, na een ongetwijfeld zeer ontspannende fitnessbeurt. Al maanden hangen er briefjes omhoog met de boodschap "Maak van onze kleedkamer geen zwembad, droog jezelf af in de douche". Nog steeds zijn er macho's die a) niet kunnen lezen, b) niet kunnen weerstaan aan hun testosteron dat hen dwingt niet te doen wat hen opgedragen wordt.

Maandag ging er dus iemand onderuit, recht op z'n hoofd, dat meteen zwaar begon te bloeden. Bloed overal, je kon het spoor mooi volgen. Meteen al het personeel rond de bewuste man, die zich volgens mij wel goed had afgedroogd en dus echt een slachtoffer was. Verband werd bovengehaald en kwistig gebruikt.

Ik ging me douchen en stapte vakkundig over de bloedplekken. Toen ik weer uit de douche kwam, was de ambulance gearriveerd en werd meneer het slachtoffer afgevoerd. Ondertussen lag het bloed nog steeds op de grond. Er was al een half uur gepasseerd ... Sorry, maar dat vind ik dus degoutant.

Ik hoop dus dat ze nu heel streng zijn en gratis safletten zullen uitdelen aan mensen die niet willen gehoorzamen. Ze kunnen dat dan vragen aan "Man met het rosse haar, de geweldige armspieren, die briest als een paard bij de minste inspanning". Morgen kan hij wel niet komen, want hij ging zwaar gaan feesten op het (naar mijn bescheiden mening) iets te commerciële Tomorrowland.

Geen opmerkingen: