23 juli 2007

En opruimen maar

Het is zover. 2de zit komt akelig dichterbij. Daarom wordt vandaag de eerste "werkdag". Ik principe moest ik gaan werken in de drankenhandel, maar ik heb een dagje verlof gekregen om mijn overuren (25,75) een beetje te compenseren. Straks kiezen we een vak uit en vliegen we er helemaal in, we hebben er zin in. Dat laatste was uiteraard een leugen.

Ondertussen is mama de zolder aan het oprommelen en schiet ze om de vijf minuten serieus hard in de lach. Je zou voor minder. Ze kwam zonet haar zelfgemaakt jasje showen, inclusief tijgerprint. Het bleek hip geweest te zijn vroeger. Mijn kamer wordt momenteel volgepropt met dingen die van mij zijn. Al mijn boeken, van de lagere school tot vorig academiejaar op EHSAL. En het zijn er een hoop, geloof me maar. Daarnet even wat archiefdozen gaan halen en die zitten ook alle 10 al vol. De kamer van Jonas is nu het archief.

Meteen ook weer een ideaal moment gevonden om mijn kamer nog eens overhoop te zetten en anders in te richten.

1 opmerking:

Anoniem zei

"Dat laatste was uiteraard een leugen."

Hehe :p

En herinrichten is goed ... zolang het Humoplafond blijft (waar ik niet aan twijfel, maar toch)!