30 juli 2007

Van 1 tot en met 5

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar dus toch. In de laatste twee weken bekeek ik samen met Anneke alle Harry Potter films. De vooroordelen moesten er uit, en ik wou gefundeerd kunnen lachen met Harry Potter. Maar kom, al bij al viel het allemaal nog heel goed mee. Die films zijn best wel spannend. Nu nog de boeken lezen, maar dat zal iets voor na de tweede zit zijn, en mezelf kennende zal dat nog eeuwen duren vooraleer ik er nog maar aan begin. Als de boeken beter zijn dan de films, dan ben ik volledig fan van onzen Harry.

De Primusfeesten in Haacht vielen ook goed mee. Ik heb er een nieuw idool bij en het is niet één van de drie miskleunen van VTM. Mijn nieuwe idool draagt de naam Paul Severs. Zoals die man alles stond te geven op het podium, zo kan niemand het, behalve dan misschien Eddy Wally. Niemand geraakt aan Eddy Wally. Bart Kaëll leek een beetje zat en had kleine oogjes. Ook hij was hilarisch, hij lachte met alles en iedereen. Spijtig dat het regende. "Mooi weer vandaag" was duidelijk op z'n plaats.

Zaterdag was het "populaire" genre aan de beurt. Andrei of hoe heet de nummer 3 van Idool, liet onze trommelvliezen springen. Esther deed me inzien dat mensen er echt wel beter kunnen uitzien op TV en Dean wist niet eens hoe hij moest reageren op een massa mensen die als bezeten een feesttent uitvluchtten nadat een (naar wat wij dachten) op hol geslagen gasfles er een feestje vierde. Wel een grappig zicht eigenlijk. Was het een test? Het viel wel op hoe snel de tent ontruimd was.

Kaye Styles riep 4 mensen het podium op, zeer toevallig gekozen. Zij mochten dan een beetje dansen en op het einde een beetje rappen. Heel gangstah allemaal. Vooral omdat de vrouwelijke rapster beter rapte dan Kaye zelve. Hij was laat ons zeggen, onder de indruk.

Na urenlang wachten op Silver, vertrokken we na anderhalf liedje, meer was er niet nodig om ons weg te jagen. Of als u het echt wil weten, we waren het stiekem een beetje beu.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar, die Kaye Styles doet altijd hetzelfde zeker? :o Toen hij dit jaar bij ons op school een beetje kwam optreden riep hij ook 4 kiddos op het podium om een beetje met hun gat te draaien en hun vocale kunde met iedereen mee te delen ;) It was gangstah alright!
(waarschijnlijk dezelfde kiddos die hij even ervoor nog negeerde toen hij met veel misbaar arriveerde al ware hij 50 Cent. En zo :p)

Anoniem zei

Nog één die nog niet alle harry potter boeken heeft gelezen! En ik dacht dat zowat de hele alfabete bevolking die boeken had gelezen...
Maar wees maar zeker dat die boeken je enkele nachtjes slaap gaan kosten ;)