18 augustus 2007

I Love Pukkels

Ik ben nu al drie dagen aan het blokken met Pukkelpop op de achtergrond. Je kan dat gerust een hel noemen. Als ik hoor wat ik allemaal mis, besef ik dat ik toch wat harder had mogen leren. Niet te hard natuurlijk, anders zat ik nu in Brazilië, maar zo net niet hard genoeg. Dat ik bijvoorbeeld enkel nog op 28 augustus een examen had. Naar wat ik allemaal hoor is het daar geweldig. Hier thuis ook, zij het net dat ietsje minder.

De pijn wordt een beetje verlicht door de aankondiging van de eerste namen (na Underworld) voor I Love Techno op 10 november. Daar zitten heel leuke dingen tussen. Vele leuke dingen die ik op Pukkelpop ook had tegen kunnen komen zo blijkt. En wat nog blijkt? I Love Techno kost evenveel als vorig jaar. Het heeft dus in tegenstelling tot Rock Werchter geen last van artiesten die plots veel meer gaan vragen voor een optreden. Iets om naar uit te kijken.

En voor de rest op de concertkalender? I'm From Barcelona (Vraagteken?), Just Jack (Bestellen, Jonas!) en Cold War Kids (al lang besteld). Het worden drukke tijden, maar hebben we dat stiekem niet graag?

Geen opmerkingen: