31 augustus 2007

Secret Gig Digitalism

Anneke wint nooit iets, dus ook geen tickets voor het Secret Gig van Digitalism. Neen ze wint inderdaad nooit iets, ze wint namelijk heeldere prijzenpotten. Tickets van JIM waren niet voldoende, dus kwamen daar ook nog eens tickets van HUMO bij.

Ik was dus de lucky boy die mee mocht naar club Noxx in Antwerpen. Die club is meteen ook de meest onvindbare van België. Na lang zoeken en veel foutrijden had de gps toch iets gelocaliseerd dat er op trok en kijk daar, we hadden het gevonden!

Noxx is de koelste club van het land. Het was bibberen en beven geblazen, de airco mocht duidelijk iets minder gezet worden (In de krant stond vandaag dat ze trots waren op hun Aircosysteem). Digitalism liet heel lang op zich wachten, maar het was de moeite waard. De mannen (ik vind het een komisch duo, ik blijf erbij), maakten er een feestje van. Het enige spijtige was dat het publiek nogal aan de tamme kant was. Aan de heel tamme kant.

J&B, nog eens bedankt voor uw bonnetje voor de cocktail! En ook bedankt om dan niet genoeg drank te voorzien. We zien u allemaal heel graag! En ook een aanrader is de Cola in club Noxx, die kost maar 3 euro!

Na Digitalism was het dus wel voldoende voor ons. Op naar het volgende secret gig.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jonas, kwam al googelend je blog tegen. Kennelijk geen gratis J&B gekregen? Als je mij je adres bezorgt, maak ik dat we dit ASAP goedmaken op de juiste manier! Mail naar tim.vandenbulcke(at)diageo.com (vervang de 'at' door het juiste tekentje natuurlijk). Groetjes!