02 september 2007

Bijna weg ...

Morgen is het dan eindelijk zover! Anneke en ik vertrekken naar Italië. We beginnen in Rome en gaan via Firenze naar Venetië. Er wachten ons drukke maar boeiende tijden. Ik heb er echt enorm naar uitgekeken, en ben dus ook blij dat het morgen 3 september is.

Ondertussen hebben we natuurlijk ook niet stilgezeten. Mijn kamer krijgt hier voor de verandering nog eens een opruimbeurt. Het lag hier schandalig rommelig na drie weken alleen thuis geweest te zijn. Wat op zich allemaal totaal onlogisch is, want ik had mijn kamer 3 weken totaal genegeerd en van die dingen. Toen mijn ouders thuiskwamen lag alles er dus proper bij, behalve mijn lieve kamertje.

Gisteren dan nog eens sinds lang een trouwfeest meegemaakt. Voor het eerst ook een trouwfeest waar ik niet de behoefte had om de DJ te gaan mollen. Ok, zijn muzieksmaak was nog steeds van een zeer bedenkelijk niveau, maar hij wist wel sfeer te brengen en beperkte zich god zij dank niet tot muziek van de jaren stillekens. Ohja, jumpen op trouwfeesten moet kunnen, evenals op tafels dansen. Voor alle duidelijkheid, ik was toeschouwer en deed aan die laatste twee zaken niet echt mee.

Nu zou ik me eens kunnen gaan bezighouden met mijn valies ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier in Italië...


Met mij en Monopoly Het Kaartspel. Mwuahahahaha (6). <3

Zofie zei

ik moet nog wachten tot de 5e om te vertrekken..
Goede reis, geniet er van.. ;)
En niets doen dat ik niet zou doen hé!

Anoniem zei

Het amusement in la bella Italia! :)
Rome, Firenze, Venetië ...pfieuw! Dat zal wel volledig ok zijn, me dunkt!
Wees niet verrast wanneer er enkele watertandende bloggers in die valiezen blijken te zitten :p