16 september 2007

En het weer was daar wel een ietsje beter hoor.

Een tijdje terug schreef ik een blog dat ik op vakantie ging. Wel, het moment is aangebroken om te zeggen dat ik terug in het land ben. Sinds eergisteren al, en nu pas tijd om te bloggen. Eigenlijk is het een schande.

Van 3 tot 14 september zat ik met mijn Anneke in Rome, Firenze, Pisa en Venetië. Een ervaring om u tegen te zeggen. Op die korte tijd zagen we zowat alles wat we wilden zien, en nog veel meer dan gepland eigenlijk. Het was leuk, heel leuk en het wordt herhaald, dat is een belofte! De foto's zijn ondertussen uiteraard al terug te vinden op mijn Flickr-site. Zonder commentaar of titels voorlopig, maar die volgen hopelijk vrij snel.

Ondertussen zou ik graag opnieuw op vakantie vertrekken, maar het zal wachten zijn tot volgend jaar vooraleer Anneke en ik weer de wereld intrekken. Het leven kan toch mooi zijn he ...

Thuisgekomen was er geen tijd voor rust. Tshiplake, het groepje van m'n broer en buurjongen (ze zijn maar met twee, maar spelen voor 10) gaf z'n eerste echte optreden. Een feestje op uitnodiging en het was een succes. De zaal (een dikke 100 man) ging volledig uit z'n bol en zag dat het goed was. U zal er nog van horen, dat beloof ik u!

En nu zitten we, eenzaam en alleen thuis en vervelen we ons nog heel even. Dinsdag is het alweer voor de zoveelste keer het begin van een nieuw schooljaar. Pluspunt is dat donderdag en vrijdag vrije dagen zijn vanaf nu.

1 opmerking:

Anoniem zei

Welkom terug! :)
I'm checking out de foto's en oeh: hoe schoon zeg :o Ik wil ook naar Italië, zeg ik.