20 september 2007

Het ging zo snel ...

Ik voelde dat er iemand achter mij reed. Jawel, en het kwam dichterbij, traag maar zeker. Als ik fiets, dan heb ik niet graag dat er mensen zijn die profiteren en achter mij blijven hangen. Ik minderde vaart en de fietser kwam dichterbij. En jawel hij haalde mij in. Meestal zijn dat dan zo van die kindjes die willen tonen dat ze ook kracht in de benen hebben, deze keer keek ik naar links en zag ik ... een man die minstens 80 jaar oud zou kunnen zijn. Hij gaf alles, stak me gezwind voorbij en reed me er gewoon af. Daarbij zat hij als een echte wielrenner voorovergebogen, maar dan wel op een gewone fiets.

Ik steek het allemaal op mijn slechte benen. Ik kon gewoon niet mee. Misschien moet ik eens wat meer aan mijn conditie gaan werken als ik naar de fitness ga.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

da's geene coureur, da's ne profiteur !!

Anoniem zei

Dat is door uw spiermassa. Daardoor weegt ge meer en dat vertraagt u. :P

Mwuahahahaha (6). I'm evil.