23 oktober 2007

365 Days

Na vandaag zit de lesweek er al weer op. De volledige twee dagen les, dat is afzien. Morgen worden de lessen geschorst omdat het dag van de student is in Brussel en vrijdag hebben we wederom geen les omdat de prof het nodig vond om 3 weken naar Dubai te trekken. Het is een ziekte denk ik, Dubai is een trekpleister voor proffen van Ehsal. Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat er daar ook een "Ehsal-gebouw" staat natuurlijk.

Mij zal je niet horen klagen. Morgen ben ik 1 jaar samen met mijn lieve schat en we gaan zowat de hele dag met elkaar doorbrengen, een mooi vooruitzicht. Een mens verschiet ervan dat de tijd zo snel gaat, het cliché dat zegt dat de tijd snel gaat als je je amuseert, klopt volledig. Laat het me zo stellen, ik zou voor geen duizend miljoen mijn leventje willen ruilen met dat van een ander (en nee, ook niet voor duizend keer duizend miljoen).

Ook nog even mijn excuses voor het verwaarlozen van mijn rechterkolom van mijn blog. Het is erg en ik weet het. Maar kijk, mijn rechterkolom kan je nu ook hier terugvinden. Het is maar een poging, ik wacht af of ik het goed blijf vinden ...

Geen opmerkingen: