29 oktober 2007

Eerste vakantiedag

We worden oud. 23 Jaar ondertussen (hint). Het lijkt allemaal zo verschrikkelijk snel te gaan. Even terug zat ik (in september) nog in Italië met Anneke, volgende maand deze tijd zit ik al in Praag, met diezelfde schat. 23 Jaar kruip/loop ik al rond op deze planeet, dat het nog lang mogen duren, want ik krijg er steeds meer zin in. Mijn leventje is nog nooit zo boeiend geweest. Leuven en Putte zijn mijn tweede thuis geworden (het Depot na vanavond ongetwijfeld mijn derde thuis).

Het gebeurt niet veel, maar dit is een blog van op verplaatsing, namelijk het kot van Anneke. Ja, zie mij hier zitten, helemaal alleen. Anneke naar de les, en ik de softie wou niet mee. Neen, wij van Ehsal hebben tenminste vakantie, dus ik ga niet gaan faken dat ik geen vakantie heb he. Sorry! Ja, we zijn af en toe mietjes.

Vanavond gaan we nog iets eten en dan gaan we naar wat nu al het concert van het jaar zal worden (ja, het jaar is toch nog niet ten einde enzo he): de Cold War Kids in het Depot aan het station van Leuven. Het beste concert tot nu toe is dat van Nine Inch Nails in de AB in maart. Er zal dus serieus veel vuurwerk mogen zijn om dat nog te evenaren, want N.I.N. was echt goed. Het feit dat ik op mijn verjaardag (hint 2) naar een fijn concertje mag gaan kijken en dat ik tevens in het bezit ben van een ingekaderde poster van dit event, kan het al bijna niet meer doen mislukken.

Ik ben ook heel fier op mijn ingekaderde plaat van Kraftwerk, ook gekregen van mijn Anneke. Iets om boven mijn bed te hangen en constant over te stoefen. Een kamerherinrichting zoals ze af en toe wel eens voorvallen, staat er nog eens aan te komen. Ik houd u op de hoogte.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

was dat niet beter een ingekaderde cover van ECHT geweest ;-)

Anoniem zei

Happy Birthday ;) (voor gisteren dan)