28 oktober 2005

Esprit Staakt

3 dingen om over te vertellen vandaag :

- Staking in Brussel. Hoe grappig, hoe komt het dat het zo hard lijkt alsof al de mensen die komen betogen een iq hebben lager dan 100? Weten die mensen überhaubt waarom ze daar staan of beschouwen ze dit "evenement" als een dagje vrijaf. Ik vind het alvast geweldige zever, werken zullen ze doen, ze hebben geen keuze! Mensen die gaan staken omdat ze niet langer willen werken zijn lui en egoïstisch. Zolang zij hun pensioen nog maar hebben zeker, daar draait het om. De rest kan vermoedelijk de pot op.

- Esprit, Brussel. Ik had een "Voucher" van 10 euro! Joepie! Ik zag een hemd, van 39,95 euro! Joepie! Bij Esprit, mijn favoriete winkel, deden ze echt een beetje flauw. De bon was slechts in te wisselen vanaf een prijs van 40 euro. En ja, over die vijf cent deden ze echt enorm moeilijk, kleine kindjes daar toch. Eigenlijk had ik het hemd gewoon moeten achterlaten, maar ik had een moment van zwakte, en het was toch zo'n spectaculair geval, dat ik mij nog een kleinigheidje bijgekocht heb. Om Esprit dan nog een beetje meer te kloten, gebruikte ik tegelijk ook nog is een andere kortingsbon. 16 Euro korting, dat kan al een beetje tellen, niet?

- Morgen groot feest, hier bij de familie Goessaert. Correctie, bij Jonas! Vandaag moest er nog heel wat voorbereid worden, ik wil mijn gasten een beetje deftig kunnen ontvangen. Eén ding is alvast zeker : honger of dorst zullen niet aanwezig zijn. Er is echt veel te veel, als dit ooit allemaal op geraakt, dan ja, dan weet ik het ook niet meer. Straks voor de lol nog eens een officieel uitziend menu uittypen, een mens moet zich ergens mee bezighouden he ...

Geen opmerkingen: