30 oktober 2005

Ik ben Jonas :-)

Voor alle mensen die het gisteren geweldig hard vergeten zijn : ik was dus wel degelijk jarig! 21 Volle jaren oud! Naar aloude gewoonte betekende dit een groots feest. Het was weer vechten geblazen om een plaatsje te bemachtigen in één van de zetels. De eersten zijn dus altijd de besten, en hebben dus sowieso goede plaatsen ;-). Goed onthouden voor een volgende keer!

Jullie waren allemaal geweldig! Ik was daning onder de indruk van de opgeplooide taart met gewone ordinaire kaarsjes die wel verdacht op fopkaarsjes leken, van de keimegacoole gestreepte Esprit t-shirt en natuurlijk van mijn hele levensverhaal in boekvorm. Het verbaast me hoe goed sommige mensen mij kennen (Mediamarkt, ik ben echt gek!). De quiz achteraan was echt leuk, ik ben weer heel wat dingen te weten gekomen, uiteraard waren er ook voor de hand liggende antwoorden. Ik was aangenaam verrast. Bedankt ook iedereen, voor de muzikale cadeautjes. Danku, danku, danku!

Geen feest zonder hapjes, en geef toe, heb ik mijn best gedaan, of heb ik mijn best gedaan? Starten met een glaasje sangria en hopen chips en andere vernaperingen. Gevolgd door maar liefst 6 zelfgemaakte pizza's. Ze waren niet perfect, maar wel lekker. Na de pizza zaten we even helemaal vol. Pauze. Tegen 12 uur kwamen de miniloempia's en saté's eraan, nogmaals smullen geblazen. Toen was het echt wel genoeg geweest, iedereen zat vol. Dessert was voor een andere keer dan maar. Alhoewel, de die-hard-ijsfanaten gaven zich nog eens volledig rond 3 uur 's nachts. De pot "Dame Blanche" moest er aan geloven.

Om drie uur werd het dan weer 2 uur, en om zo vroeg al te gaan slapen, dat zou te idioot zijn. De overblijvers speelden nog wat met de kaarten en zorgden er voor dat de drankvoorraad tot een minimum herleid werd. Om half 5 gingen de lichten uit.

Laat het duidelijk zijn : de afwezigen hadden ongelijk!

Geen opmerkingen: