11 oktober 2005

Firefox = Beter

Ik heb goed nieuws voor mensen die Firefox gebruiken om het internet mee af te schuimen. Firefox zorgt er namelijk voor dat mijn blog perfect weergegeven wordt. Dat kan niet gezegd worden van Internet Explorer. Ik vraag me wel af, of er dan niemand is geweest die opgemerkt heeft dat mijn foto en "profiel" zo ver naar onder stonden. Niemand. Er wordt aan gewerkt. Maar aangezien ik niet veel van die html-zever ken, kan dat nog wel even duren. De oplossing is allemaal overschakelen naar Firefox, want daar ziet mijn blog er nog steeds uit als een kunstwerk.

Geweldig spectaculair iets dat niets met het voorgaande te maken heeft : vanmiddag werd er aan tafel duchtig gepraat over loterijen en allerhande biljetten. Is het dan toeval dat er net vandaag een Win For Life biljet voor mij is toegekomen? Gewonnen dankzij deelname aan de festivalwedstrijd van Het Nieuwsblad. Spijtig genoeg won ik niets, zelfs geen €5.

Edit : Pech voor diegenen die het nooit gezien hebben. Ik heb de fout gevonden die er in de site zat (wannneer bekeken met IE). Het bericht over Eels was de boosdoener. Aangepast staat netjes.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Puik werk Jonas, zo elke dag een berichtje. Ikzelf moet al moeite doen om af en toe iets op mn weblog te krijgen, en dan nog. Maar ja, schrijvers worden geboren en niet gemaakt he:;

Anoniem zei

Zelf heb ik ook wat problemen gehad met IE toen ik mijn blog net had aangepast.

Al een geluk dat ik er vrij snel (per ongeluk) achter was gekomen en dat het nog vrij snel op te lossen viel.

Firefox all the way, says I :)