10 november 2005

http://www.keet11.be

Ondertussen weet iedereen het al van de gratis .Be domeinen veronderstel ik. Voor de mensen die het nog niet weten, zoek een beetje en die gratis .Be is voor een jaar de jouwe! Mijn gereserveerd adresje is http://ww.keet11.be. Normaal gezien zou ik hier geen blog aan verspillen, maar omdat al 2 mensen zijnde Tim en Sarah (in deze volgorde ;-) al gevraagd hebben achter de betekenis van de 11 in de url. De uitleg is zeer simpel :

-Ik begon met mijn space, Keet was bezet, Keet11 niet
-Ik ging voort op Blogger, Keet was bezet, Keet11 niet
-Ik registreerde een gratis .Be, Keet was bezet, Keet niet

Ik veronderstel dat iedereen het nu wel snapt zeker, ik ben nogal gehecht geraakt aan die 11, ik zou ze nooit meer kwijt willen. Maar die .Be, dat is maar voor een jaartje en dat is maximum, want wie weet wat komt er nog allemaal uit de lucht gevallen de komende maanden?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'Ik registreerde een gratis .Be, Keet was bezet, Keet niet'..zoek de fout jonas ;).

Jonas zei

Dat was maar een hint naar de mensheid ze ... ;-)
(ik ga het dus niet veranderen,anders snapt geen mens het)