25 januari 2006

Französisch

Het is voorbij, gedaan, ... het komt nooit meer terug. Oh wat zal ik die examens missen! Vandaag mijn laatste gehad, Frans. Al bij al wel meegevallen, niet echt schitterend, maar ook niet zo slecht denk ik. Maar ja, die schrijffouten, dat gaat mij nog zwaar punten gaan kosten vrees ik. Maar kom, niet zagen over het verleden. We moeten naar de toekomst kijken! Het was wel een lang dagje vandaag. Beginnen om half negen met het schriftelijk gedeelte, gevolgd door de synthese-oefening om 10 uur. Dan was het nog wachten tot half 4 vooraleer mijn mondeling volgde. Stressen geblazen dus, daar ben ik heel sterk in. Sommige mensen hebben mij weeral wat beter leren kennen en ontdekten dat een zenuwachtige Jonas een spraakwaterval is. Geen twee seconden kan ik zwijgen. Hiervoor mijn oprechte excuses ;-). Tijdens het examen zelf ontdekte in mijn Frans stopwoordje : "Je pense ...". Ik heb niet anders gedaan dan dat zitten zeggen. Op zich wel positief natuurlijk, ik denk al, dat is een begin!

Voor de verandering, een mens mag ook eens wat leuk doen, daarom plaats ik hier even mijn kalender met mijn uitspattingen van de komende maanden, misschien ook nog een idee voor mijn rechterbalkje!

29/1/2006 - Foo Fighters (Vorst Nationaal)
1/2/2006 - Uitstapje naar het nachtleven van Gent (Gent dus)
11/2/2006 - Vive La Fête (AB)
5/3/2006 - Bloodhound Gang (AB)
10/3/2006 - Stubru.uit (Vooruit)
??/?/2006 - Nacht van het Examen (Gent/Leuven)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben serieus jaloers dat je al gedaan hebt :s