18 januari 2006

Mijn lijstje van 2005 ...

1. Wat heb je in 2005 gedaan dat je voordien nog nooit gedaan had?
Ben naar I Love Techno geweest, maar dat is nu niet zo spectaculair. Speleologie, dat daarentegen (Survival SVS)!

2. Heb je je gehouden aan je voornemens en ga je er nieuwe maken?
Ik maak niet echt voornemens. Alhoewel, ik probeer mijn kamer proper te houden, maar dat blijft bij voornemens.

3. Heeft een dierbare een kind gekregen?
Jups!

4. Is een dierbare gestorven?
Spijtig genoeg ook jups ...

5. Welke landen heb je bezocht?
Amerika (New York) en Equador, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland (Spectaculair he, die laatste 3!). En oh ja, West-Vlaanderen ;-)

6. Wat zou je in 2006 graag hebben dat je in 2005 niet had?
Misschien eens een goed lief? Het wordt eens tijd he ...

7. Welke dagen zullen je voor altijd bijblijven?
Equador, Sacha Lodge midden van het oerwoud, en de reis terug naar de bewoonde wereld (met boot en bus)

8. Wat was jouw grootste verwezenlijking vorig jaar?
Zowaar slagen met voldoening van den eerste keer!

9. Wat was jouw grootste faling?
Eerst denken, dan zeggen! En niet omgekeerd! Soms was ik nogal 'Jonas-achtig'

10. Heb je last gehad van ziektes of blessures?
Neen, ik ben een gezonde jongen

11. Wie zijn gedrag was lovenswaardig?
Iedereen behalve de Raf en den Dany (Inside Joke enzo ...)

12. Van wie zijn gedrag werd je gedegouteerd/depressief?
Van de Raf en den Dany dus ...

13. Aan wat heb je het meeste van je geld gespendeerd?
Muziek

14. Waar was je héél, heel enthousiast over?
Muziek : Rock Werchter, I Love Techno, Groove City und other Party's

15. Welke liedjes zullen je altijd aan 2005 doen denken?
The Knife - Heartbeats (Rex The Dog Remix),Vitalic, Kasabian, Tiga, LCD Soundsystem, Soulwax Nite Versions, Interpol, Bloc Party, Kaiser Chiefs, en miljaardedzju, nog zoveel meer ...

16. In vergelijking met deze tijd vorig jaar ben je..
gelukkiger of droeviger? ik gok gelukkiger
dikker of dunner? ze zeggen altijd: "Jonas, zijt gij vermagerd?"
rijker of armer? ik heb nog al mijn armen, mijn rijkdom, dat is mijn zaak :-)

17.Wat had je liever meer gedaan?
Tijd gespendeerd met toffe mensen die ik veel te weinig zie! Zonde!

18. Wat had je liever minder gedaan?
Tijd verliezen aan domme dingen (waardoor er daarna tijdsnood ontstaat uiteraard)

19. Hoe zal je kerst vieren?
Met de familie Goessaert in een saai restaurant, zoals gewoonlijk!

20. Ben je verliefd geworden in 2005?
Wees daar maar zeker van! Evenwel zonder gevolg ...

21. Hoeveel one-night stands?
0,0 zoals gewoonlijk

22. Wat was uw favoriete tv-programma?
Neveneffecten, Extra's, Peulengaleis, Desperate Housewive's en de heruitzendingen van 'Allo Allo'

23. Haat je nu iemand die je vorig jaar niet haatte?
Ik kende den Dany nog niet ;-)

24. Wat was je grootste muzikale ontdekking?
Was vitalic een ontdekking van vorig jaar? Of gaat dat al langer terug?

25. Wat wou je graag en heb je gekregen?
Een eerste zit en fijne vrienden

26. Wat wou je en heb je niet gekregen?
5 miljoen winnen met de lotto! (niet moeilijk natuurlijk, als je niet meedoet)

27. Wat was je favoriete film van het jaar?
Sin City (eerste waar ik kon opkomen ...)

28. Wat heb je met je verjaardag gedaan en hoe oud werd je?
Ik heb geweldig gefeest met allemaal fijne mensen! De afterparty was te goor voor woorden!

29. Wat is dat ene iets dat het jaar zoveel meer bevredigend zou gemaakt hebben?
Idem vraag 6 (scrollen maar ;-)

30. Hoe beschrijf je je persoonlijke mode uit 2005?
Vooral Strepen en deskundig advies van Sarah ;-)

31. Wat is de reden dat je niet gek bent geworden?
Muziek, muziek, muziek, en af en toe een goede babbel

32. Voor welke celebrity had je het grootste zwak?
Geert Hoste, die vond ik weer het zwakst!

33. Welke politieke kwestie vond je het vervelendst?
Het hele gedoe over het Generatiepact! Zever in pakskes!

34. Vertel ons een levensles die je geleerd hebt in 2005?
Idem vraag 9

35. Citeer een liedjestekst die je jaar beschrijft
Groove Armada - My Friend
Whenever I'm down
I call on you my friend
A helping hand you lend
In my time of need

Whenever I'm down
I call on you my friend
(I call on you my friend)
(I call on you my friend)

Whenever I'm down
And all that's going on
Is really going on
Just one of those days (and ju-h..)

You say the right things
To keep me moving on
To keep me going strong
(going strong)
(going strong)

Laat de comments maar stromen! ;-)

1 opmerking:

calimero zei

Dat ging vlug :)
Leuk om te lezen