16 januari 2006

Opdatum

Even een update, nog steeds geen internet thuis. En hoe kan u het al raden, Jonas heeft weer een examen vandaag, dus hij zit op school en vindt even de tijd om iets te bloggen over de dingen des levens. De dingen des levens zijn straks een examen Macro-Economie. Ik ben rijkelijk op tijd, maar beter te vroeg dan te laat denk ik dan. Er begint wat sleet te komen op de gemotiveerdheid. Het is niet zo fijn meer als een week geleden. En dat onnozel gedoe duurt dus nog tot volgende week woensdag. Laat ik even iets heel cliché zeggen: "ik zal blij zijn als ik er vanaf ben!"

Wel goed nieuws! Ik heb een manier gevonden om te bloggen de komende dagen, of toch om te doen alsof. Ik kan namelijk doen alsof ik gisteren wel iets geblogd heb. Een voorbeeld hiervan is de blog hieronder. Maar ja, dat is ook maar flauw he? Ik doe m'n best om aan echt internet te geraken!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge moet overduidelijk dringend positiever leren denken.

A la: 'Volgende week woensdag is het AL gedaan.' ;)

Wat je ook kan doen is aftellen. 'Maandag is bijna woensdag en woensdag is de helft van de werkweek en woensdag is ook een beetje bijna vrijdag en vrijdag is het begin van het weekend dus is maandag bijna vrijdag.' Snapte? ;)

Nog steeds veel succes trouwens!

r zei

sterk(te)

Anoniem zei

't Is zoals Anneke zegt: ge moet dringend positiever leren denken... Ik zit er wel mee opgescheept tot 10 februari... :s