17 januari 2006

Thesis - Punto : 1-0

Heb ik wat meegemaakt gisteren! (hee, Jonas blogt, heeft hij terug internet? Geen commentaar!) Gisteren ben ik namelijk nog eens gaan autorijden! Geweldig he! Okee, de helft haakt hier af omdat het nu al te saai is, daarom zal ik even het verassingselement er bij laten komen. Het was niet met de oude goudgroene Fiat Punto van mijn mamie aller mamies dat ik gereden heb. Neen het was met de verschillende-tinten-blauw-naargelang-de-zon-staat Lancia Thesis van mijn papie aller papies. Dat is een klein verschilletje. Beetje groter, beetje sterkere motor en een Servisch stuur! Schrik dat ik had op voorhand. Het leek me haast onmogelijk. Maar ja, achteraf bekeken. Nooit meer met die Punto! Zo'n wrak :-). Rijden met dat groot gevaarte was een hemel. Zo hemels dat ik zelfs mensen heb durven voorbijsteken. Met de Punto heb je namelijk altijd het gevoel dat hij uit elkaar gaat vallen bij een snelheid hoger dan 70 km/uur. Mijn praktisch rij-examen komt dichterbij, 1 februari!

Geen opmerkingen: