27 januari 2006

Sidmar

De examens zijn al afgelopen sinds woendag. Maar Ehsal laat ons niet rusten, integendeel. Gisteren 4 uur saaie presentatie over presenteren en vandaag mogen we eens tonen wat we daarover onthouden hebben. Niet veel, aangezien er vooral geslapen werd, maar kom, we gaan ons best doen he! We houden met ons groepje een uiteenzetting over Sidmar, het bedrijf dat we analyseren gedurende een vol academiejaar. Blijkt dat echt wel een goede keuze geweest te zijn. Komt redelijk veel in het nieuws tegenwoordig. Vandaag nog bijvoorbeeld. Arcelor staat op het punt om overgenomen te worden door een andere, Staalreus, zeg maar de grootste staalreus ter wereld. Sidmar is als bij toeval een dochteronderneming van Arcelor. Ik zal bespreken hoe het er aan toe gaat met de kwaliteit in Sidmar, klinkt geweldig boeiend he! Wel, dat is het ook, dat kan ik u garanderen. 3 minuten puur luistergenot! De slide die we meekregen om af te printen is dikke rommel, werkt niet op gewone printers. De inkt weigert te drogen. Gelukkig zijn er een hoop copycenters in de buurt van Ehsal, en kunnen we daar onze perfecte slides laten drukken. De spanning stijgt weer, ik doe zo'n dingen niet graag. Gelukkig betreft het hier slechts een oefening en is het publiek redelijk beperkt!

Btw : Mijn broer is jarig vandaag, gelukkige verjaardag zou ik zeggen! (Verjaart op dezelfde dag als Mozart, cool he!)

1 opmerking:

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag broer van Jonas! :P