18 februari 2006

Nacht van het Examen

Dit weekend ga ik stiekem thuisblijven en werken voor school. De voorbije twee weken ben ik abnormaal veel weggeweest voor mijn doen (een keer of 5 ofzo, terwijl gemiddeld maar 2 keer, ramp ramp!). Nu dus een beetje rustiger. Al kan het ook wel komen omdat ik even niet de liquide middelen heb om het er nog even van te nemen. Ik heb mezelf ook verboden om nog meer dan één CD per maand te kopen. Voorlopig lukt het nog wel, hoezee!

Net in de krant de aankondiging gevonden van "de nacht van het examen". Uiteraard wil ik ook deze keer weer schitteren, net als vorig jaar. Toen werd ik namelijk net honderdste van de zaal en won ik een schitterende prijs. Nu wil ik wel eens deelnemen in Leuven, iets dichter bij huis, het moet uiteindelijk ook niet altijd Gent zijn he! Nu enkel nog de rest van de bende overtuigen van Leuven. Dat gaan moeilijk zijn vrees ik, maar ik doe m'n best ;-)

Wel grappig eigenlijk ... langs de ene kant zeggen dat je het rustig gaat houden dit weekend, en langs de andere kant volop plannen voor de toekomst maken :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch een prettig, rustig weekend!
Groetjes en veel succes met de nacht van het examen!

Anoniem zei

Niet meer dan 1 CD per maand ? :-O
Da's moeilijk hoor !
Hopelijk schitter je weer op de nacht van het examen !


groetjes,
Glenn

bedankt voor je verjaardagswens :-)