19 februari 2006

No use for a title

Uitgeslapen en fris, u zou mij hier moeten zien zitten. Geen wilde uitspattingen dit weekend, het is er aan te merken. De plannen zijn simpel, werken voor school en af en toe mijn geweldige Hattrick-ploeg nog eens checken. Het vak van dienst is Handelrecht. Ik poog een samenvatting te maken die me op het einde van het jaar vlotter zal doen leren. Beter een beetje te vroeg beginnen dan te laat zeker? We zouden trouwens ook eens heel hard aan onze paper van management moeten beginnen, is het niet groepsleden? Daar zijn we eigenlijk sowieso al heel laat mee. Danku welwillend bedrijf! (allemaal inside information, beeld u in dat ik dit al briesend van woede heb gezegd).

Er is trouwens iets mis met de instellingen van Firefox/IE. Bepaalde site's blijven maagdelijk wit, ook al weet ik vrij zeker dat dit niet het geval mag/kan zijn. Maar ja, ik ben maar een leek op dat gebied, snap er dus niet veel van. Spijtig genoeg is n@tschool wel één van deze site's. Gelukkig hebben we hier thuis nog andere computers, anders was de miserie compleet. (Een ander voorbeeld is deze site). Niet dat ik er echt wakker van lig, maar ja. De kapotte dingen achtervolgen me toch heb ik zo de indruk. Eerst de beamer, dan mijn laptop, een gestolen fototoestel, zelfs de koffiezet overleeft mij niet. Vergeet ik dan nog even onze router te vermelden ... Help, alles wat ik aanraak gaat kapot!

Geen opmerkingen: