10 februari 2006

The name is Ananas

Ik heb iets gedaan wat mijn klasgenootjes niet gedaan hebben vandaag. Uitslapen! Jaja, leve mijn vrijstellingen voor Engels en Sociologie. Spijtig genoeg werd ik wakkergesmst (zo rond 9) en besloot ik dan maar uit mijn bed te kruipen. Een dagje niksen, kon het idealer. Dat was toch het plan. Maar ja, niksen is zo ook maar niks dus het niksenplan werd helemaal aan de kant geschoven.

Film, ik zou film kijken! The Transporter was mijn slachtoffer. Film nummer acht al van dit jaar. Ik kijk films gelijk zot. Al bij al geen slechte film, maar nu ook niet om te zeggen dat hij super was. Er zat wel wat spanning in en dat was voldoende wat mij betreft (tenminste nu).

Ok, toen was het dus middag. Slimme mensen weten dan dat de dag nog maar half is. Dus die helft moest nog gevuld worden. Ik kreeg honger en kwam op het idee om cake te bakken. Ananascake voor de verandering. Er was nog overschot van de pizza die ik gisteren gemaakt heb. Ik was het cakebakken absoluut nog niet verleerd, u zou jaloers moeten zijn! Straks zal ik voorproeven en u weten te zeggen hoe het was. (Goed, zeg ik, goed zeg ik u!)

Straks nog even naar Claude (het café om even te verduidelijken) en dan heel misschien naar de Romefuif, maar het zegt me niet veel ...

Geen opmerkingen: