08 februari 2006

Ok, niet leuk!

Ik voelde het gisteren en eergisteren al aankomen. Ik was niet meteen 100% fit. Bepaalde mensen in mijn nabijheid tijdens de fijne lessen hebben mijn gezaag nu drie dagen moeten aanhoren en vandaag was er een beetje te veel aan. Het lukte niet meer op deze manier, ik verging een beetje te veel van de krampen naar mijn goesting. Na Macro-Economie hield ik het dan ook voor bekeken. Nog twee uur afzien op een harde stoel bij wiskunde zag ik niet echt meer zitten. Nog even gewacht op de trein van 10.57 in de Club en dan eenzaam en alleen naar huis.

En voor de mensen met een logisch brein die nu meteen gaan linken met het bloedgeven. Ik vrees dat dat er niet veel mee te maken zal hebben, maar eerder wel die verkeerde pizza die ik maandagavond gegeten heb. Het is wel geweldig, ouders niet thuis en ik maak dus eten voor mijn broer vanavond. Het plan : pizza. Gelukkig hoef ik er zelf niet van mee te smullen en vind ik de krachten (uiteraard vind ik die krachten ;-)) om er nog eens op uit te trekken straks. Toch even profiteren van de situatie dat mama niet thuis is en haar auto eens testen!

Trouwens, er hebben gisteren 215 mensen bloed gegeven! Geweldig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig? Ziek zijn en toch nog (willen) weggaan. Tsk tsk tsk. ;)

Have fun! :)

Jonas zei

Tis niets spectaculairs hoor, ik ga "maar" naar de film :-)