10 maart 2006

Filmmarathon en 10 potjes rijstpap

Het is nu half 3. 32 uur geleden stond ik op om tot nog toe niet echt meer in mijn bed geraakt te zijn. Het was dan ook eindelijk zover, de filmmarathon! We waren paraat voor 12 uur lang film in de Club. Het was vrij druk, een 40-tal mensen wouden de films zien en drumden zich dus naar de beste plaasten. Kwestie van even een kort overzicht te geven, deze films en series kwamen aan ons voorbijgesneld: Fight Club, Friends (Laatste aflevering), Requiem for a dream, Het Eiland (Seizoen 1, Aflevering6), Shrek II en De Kus. Af en toe hadden we het een beetje moeilijk en dommelden we in. Lang duurde dat meestal niet. Dit vooral door competitieve buren die er voor zorgden dat de ander wel wakker zou blijven (ik weet van niets). Aloisiana was ook weer van de partij, al was dat vooral om het elektronisch Dartsbord te molesteren en een keertje een pintje te drinken. U kan het al raden, na een tijd waren ze allen buiten westen. De preases besloot zich even voor een uurtje of twee al snurkend op de grond te leggen, hoe gezellig! Ik heb daar uiteraard foto's van, maar niemand zou gediend zijn met deze foto's dus laat ik ze gezellig op gsm staan. Om half vier even paniek, de projector deed het niet meer, we kregen geen beeld. Heel lang naar een oplossing gezocht, uiteindelijk nog gevonden. Een ander stopcontact kan wonderen doen! Om half zeven konden we opruimen en genieten van een overweldigend ontbijt. Er was zoveel, dat we enorm veel mochten meenemen, allemaal voor niets! Ik werd zowat gedwongen te investeren in de rijstpap, 8 potjes tot gevolg. (ik ga er nu ééntje halen voor uitlepeling).

Bijna nog vergeten te zeggen dat het fitnessmonster in mij heeft plaatsgenomen. Ik heb me gisteren een abonnement van 3 maanden laten aansmeren in de Passage Fitness First van Mechelen. Er komt dus beweging in dat logge lijf van mij. Ben eens benieuwd hoe lang ik dit zal volhouden. 1-2-3-Hup, 1-2-3-Hup!

Geen opmerkingen: