08 maart 2006

We gaan moe zijn mannen!

Hup, Jonas Hup! Mijn kennis van het Champions Leaguegebeuren heeft me gisterenavond 5 consumpties opgeleverd! Ik voorspelde De score tussen Juventus en Bremen alsof het kinderspel was. Het is dan ook kinderspel. Echt moeilijk is het niet om twee cijfertjes te verzinnen die samen een score vormen. Al geef ik toe, ik heb er ook bij nagedacht. Vanavond nog eens vier wedstrijden, met andere woorden, de kans om nog eens 20 consumpties te winnen. Klinkt dat goed, of klinkt dat goed? Niet dat het mij ooit lukt, maar kom, het is het idee dat telt.

Morgen ga ik zachtjes dood. Het is jaren geleden denk ik nog zo'n druk weekendprogramma had. Een weekend dat dan nog eens begint op een donderdag. Morgenmiddag na school ga ik fitnessen, van de fitness ga ik rechtstreeks weer naar school. Daar is het filmmarathon tot 8u 's morgens. Gelukkig krijgen de volhouders een ontbijt aangeboden. Misschien ook al even een primeur vrijgeven (op die ene persoon die het al wist na dan ;-)). Ik zal mijn nieuwe bril eens aandoen, zodat iedereen die de moeite doet hem kan bewonderen. Vrijdagmiddag heb ik gepland om naar de kapper te gaan en daar in slaap te vallen. 's Avonds is het dan weer feest in Gent op Stubru.Uit. Wederom tot nogal heel vroeg in de morgen. Even slapen en dan wederom naar Oost-Vlaanderen, weer feest!

Om even te vergelijken met het weekend dat al jaren op één staat als het gaat om druk zijnde, even in het kort: Enkele jaren geleden in februari. Vrijdag ging ik zoals elke dag braaf naar school. Na school ging ik naar een verjaardagsfeestje, vanwaar ik rechtstreeks doorreed naar een fuif waar ik een handje toestak om te helpen, tot ongeveer 7 uur 's morgens. Veel rust werd me niet gegund. Nog voor de middag stond ik daar, met mijn klasgenootjes in Wijnegem Shopping Center. Het was weekend van de Mini-ondernemingen! En wij moesten aanwezig zijn! Goed dat we er waren, we kaapten er weer een geldprijs van jewelste weg. Uiteraard moest er dan gefeest worden! Fuifje in een of andere hal met alle andere Mini's tot een uur of 4. Nog niet gedaan! Om 6 uur opstaan! We waren geselecteerd voor de wedstrijd en moesten onze sketch voorbereiden (een laatste generale repetitie). De wedstrijd zelf begon om 10 ofzo. We werden derde na de mini van onze klasgenoten en een pot choco (ja er zijn mini's die potten choco opvoerden in hun sketch). Ik naar huis ... en meteen weer verder naar een familiefeest! Tot 's avonds laat. Kan u geloven dat ik moe was?

Maar nu wordt het erger, ik voel het ;-) De vraag is of er eigenlijk iemand geïnteresseerd is in al dit gewets!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ok erg erg van uw weinig slaap dit weekend, maar weet je wat ik erg vind...
ons bertje kruismans heeft los dezelfde mop in de rechtvaardige rechters gemaakt als wij al eerder gehoord hebben in comedy club. hij wil namelijk dat er een siamese tweeling komt in big brother, wat moet dat geven als er een het huis uit moet... vroem vroem gesponserd door blackendecker... flauw ze bert, flauw, wat moeten de ehsalers nu denken he... we voelen ons niet speciaal meer... goeie moppen mogen maar een keer verteld worden, wat zegt het dan over de mop he... pfuh, kan er nie over ;-)

Anoniem zei

Uh ,ik zou het weekend laatst beschreven niet volgehouden hebben !:-O