05 maart 2006

Joehoe

Jeetje, wat verveel ik me hier thuis. Je kan zeggen wat je wil, maar op school kom ik tenminste interessante mensen tegen. Ok, hier kan ik dat ook doen, maar hier moet ik moeite doen. Moeite doen staat echter niet in mijn woordenboek. Zo geraak ik uiteraard niet echt ver, en ik word er niet meteen goedgezinder van. Laat ik mijn gratis smsjes eens gaan misbruiken straks. Ik heb er nog steeds 145 over van de 300. Dat betekent dat ik de voorbije 3 weken 155 smsjes verstuurd heb, ik lijk wel verslaafd. Maar ja, het is gratis, en slechts tijdelijk. Waarom zou je zo'n kans aan je laten voorbijgaan? Grappig is wel dat wanneer ik herlaad, ik er terug 300 krijg. Ze zijn goed zot bij Mobistar! (En ik binnenkort uiteraard goed verslaafd, en goe veel pijn in mijn vingers!). Ik ga ooit eens een berichtje naar mijn hele adresboek sturen denkik, dan ben ik er meteen een aantal kwijt. Hoef ik me ook geen zorgen te maken, ze geraken wel op.

Brokeback Mountain was een mooie film. Mooi verhaal, mooie landschappen, boeiende dialogen. Af en toe wel een beetje langdradig en aan de haren getrokken. Maar kom, geef hem maar een paar Oscars, het kan geen kwaad. De zaal in Kinepolis zat afgeladen vol met smsërs (voor een keer dat ik het niet was) en chipseters. Geweldig irritant! Gelukkig waren we nog op tijd en hadden we nog een deftig plaatsje. Dat de film halverwege even uitviel, werd niet echt geapprecieerd. Niet-Danku.

Vanavond de bloedhondenclub! En neen, ik neem m'n fototoestel niet mee! Want het is weer in de AB (rijmen en dichten zonder mijn gat op te lichten)!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Argh ,ik haat de chipspiepeltjes in de cinema *gromt kwaadaardig*
Blij dat je genoten hebt van de film ,Jonas ,en amuseer je met de Bloodhound Gang ! :-)

Groetjes,
Glenn

Anoniem zei

daarom ga ik niet graag naar de cinema :-)

Anoniem zei

Hopelijk was The Bloodhound Gang de moeite waard!:)

Anoniem zei

pfuh... cinema staat gelijk met chips... koop er dan ook een, dan heb je er minder last van... maar voor sommigen onder ons komt de film bij de chips ;-)
je kan ook nog altijd downloaden he
oplossingen genoeg!