31 maart 2006

Horror!

Hoera! De horror komt weer dichterbij. Welke horror vraag u zich dan af. Wel de horror van de examens. We hebben zopas ons examenrooster gekregen en het is er weer eentje om u tegen te zeggen. Al bij al valt het nog mee. In principe ga ik voor een grote onderscheiding. Maar ik ben nu eenmaal niet echt voor zo'n principes, dus ik ben al tevreden met tienen. Of elven, dat klinkt toch al een beetje sjieker. Laten we eens even opsommen wanneer er voor mij gesupporterd moet worden!
  • 22/5 - Macro Econonie B
  • 23/5 - GOP Bureauticavaardigheden
  • 26/5 - Kostencalculatie
  • 29/5 - Handelsrecht / Vennootschapsrecht / Vennootschapsboekhouden
  • 6/6 - Wiskunde II
  • 8/6 - ICT-Beleid / Informatica
  • 12/6 - Duits II
  • 16/6 - Stat II-B
8 examens, laten we daar eens flink voor beginnen te studeren. Maar eerst toch nog maar eens naar Smack The Pony gaan kijken op Canvas. Leve Britse Comedy ;-)

Edit : Heb even de geweldige fout verbeterd ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ziet mijn oog, u heeft zowaar een examen dat terug in de tijd gaat. Dit ruikt naar professor barabas (voor de rest heb ik gewoon ff nood aan frisse lucht, heel den tijd zweeds leren is toch niet zooo goed.)

oh, en voor de rest: het is hier aan het DOOIEN :o)

Jonas zei

Bedankt om het mij even te melden. zou wel fijn zijn, moest ik er nu al vanaf zijn ;-)

Leve de dooi ;-)