30 maart 2006

Moe, maar fris van geest

Jeetje. Gisteren al om half twaalf mijn bed ingedoken. Tot half negen daar vertoefd en toch nog doodop zijn. Ik hield het niet uit in de les kostencalculatie. Het kan natuurlijk ook aan de warmte in het lokaal gelegen hebben. Ok ik geef het toe, ik straal nogal wat uit, maar tegen de verwarming in lokaal 6219 kan ik niet op. Ik moet me gewonnen geven. De les op zich was verre van saai te noemen en bevatte weer veel interessante informatie die niets met de les te maken had.

Ik dus moe en dus ook niet veel van zeg vandaag. Wel goed nieuws, moeheid brengt niet altijd slechtgezindheid met zich meebrengt! En toch ga ik fitnessen, man, ik ben verslaafd! Ik kan al niet meer zonder. Morgen hopelijk weer wat frisser, want vandaag ben ik toch niet de volle 100%. Daarenboven moeten we morgen naar de Pizzahut! Met kortingsbon en al, dan moeten we in topvorm zijn. "We" zijn wel niet met geweldig veel. In deze stresserende tijden heeft niemand tijd ...

Voorts kan ik nog vertellen dat ik Herman, organisator van RW graag op pensioen zou sturen. Het is heel fijn dat hij al een heleboel fijne groepjes heeft weten te strikken. Minder fijn dat er ook van die scheve onnozele en vrij tot zeer debiele gevallen tussen zitten. Maar kan iemand mij verklaren waarom The Black Eyed Peas donderdag afsluiten en niet de Red Hot Chili Peppers?

Meer heb ik echt wel niet te vertellen vandaag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ga donderdag zeker naar the pyramid (of hoe da spel ook heette ,kheb de affiche nochtans goed bekeken) kijken om Goldfrapp aan het werk te zien ! :-)