01 april 2006

Buffalo's!

Ik leef in een varkensstal. Dankuwel, ik ben er vrij tot zeer hard niet zo heel fier op. Elke dag neem ik me voor geen rommel meer te maken en mijn kamer proper te houden, maar ja, het lukt niet echt. Zal ik het bij deze eens beloven aan mijn bloggezelschap? Neen, liever niet, lukt toch langs geen kanten. Laat ons zeggen dat ik het zal proberen, maar beloven, no way. Ik had dit geheel misschien beter in een 1 April grap gegoten, maar daar doe ik niet aan mee. Dat er nog steeds zoveel mensen zijn die in al die grappen op de radio en in de krant trappen, geweldig toch. Vandaag kon je zonnebankcheques krijgen, lijkt dat niet iets voor u, bel dan snel! Geweldig grappig, die montage achteraf.

Straks zal ik een CD schrijven met liedjes van de Backstreet Boys er op. Goed he. Al zal ik er voor de veiligheid bijzeggen dat hij niet voor mij bestemd is, ook niet voor mijn zesjarig nichtje ofzo. Maar neen, het is gewoon voor mijn broer. Hij heeft blijkbaar een voorliefde voor dat soort gekweel. Ok, ik geef het toe, hij gaat naar Center Parcs en gaat daar geweldig marginaal gaan doen, daarom had hij ook zo'n muziek nodig. Als die mannen zich zo amuseren, voor mij geen probleem hoor. Ik zal hoogstens een beetje bedenkelijk kijken. Heeft dat fan zijn van KV-Mechelen er soms iets mee te maken? Fan zijn van AAGent loont een beetje meer deze tijden. Momenteel zijn ze Club Brugge ofte FCB (olé olé) aan het inblikken. Geweldig nieuws, is dat niet? Het lijkt nu toch wel zeker dat Anderlecht kampioen speelt dit seizoen. Tenzij ze zo blijven sukkelen en het toch nog AAGent zou worden. De kans zit er in. Even harde cijfers : A.A.Gent - Club Brugge : 4 - 1! Leve Boussoufa!

Het wordt ondertussen ook weer eens tijd om mijn rechterbalk aan te passen, qua "laatste ..." enzo. Want dat klopt niet altijd meer. Die laatste film die staat er gewoon omdat ik die keihard in Avant-Premiere heb gezien. Ik zit ondertussen al een film verder. Ik ga trouwens ook stoppen met fitnessen! 1 April! Wat zijn we weer flauw vandaag.

Geen opmerkingen: