26 maart 2006

Ik wil sjijvej wojden!

Bah, dat slechtgezind zijn blijft hier maar duren. Ik beleef binnen 10 minuten waarschijnlijk reeds het boeiendste van de dag, de zomertijd die weer ingaat. Het zal weer langer klaar zijn, maar ook weer langer donker 's morgens. Spijtig, want ik word goedgezind van de klaarte in de morgen. Straks eindelijk eens wat voor school proberen te werken. Ik heb het weeral goed verwaarloosd dit weekend. Niks klaargespeeld, helemaal niets. Het is een schande, en dat wil er dan komen in de wereld. Niet dat het zo erg is, ik doe het alleen maar zo lijken. Ik speel graag het slachtoffer en oh wat ben ik er goed in. 's Nachts als ik moe ben en eigenlijk hoor te slapen komt de beste zever uit m'n vingers getokkeld. Zonder enige moeite lul ik de lijntjes vol, en iedereen lezen maar.

How maar! Het is reeds zover! Deze pc is gewoonweg te slim. Daarnet was het nog maar 1.59 en nu is het al 3.00. Hoe weet dat spul dat het uur verandert? Wat een evenement! Doet me denken aan een ander evenement van de dag, eeuwen geleden. Dat was het lampje in de auto dat uitging na 10 seconden. Ik zweer het u, op het moment zelf was dit een evenement om u tegen te zeggen. Nu lijkt het eerder op pure zever en gelijk heeft u!

Weet je wat ook frustrerend is? De Parelvissers. Niet het gegeven zelf, maar wel het feit dat ik alle afleveringen gezien zal hebben ... op de laatste na, want dan zit ik in het verre Barcelona. Dat noemen ze pech hebben zeker. Ik reken op een volledig verslag, en moest het even kunnen een kopietje op DVD. En neen, de videorecorder/dvd-speler programmeren dat zal niet gaan. Wij zijn thuis echt retecool, zo'n dingen komen er bij ons niet in. Onze TV heeft zelfs maar 4 kanalen. Juist ja, kabel is nog niet uigevonden bij ons. Niet dat ik de TV mis. Ik keek naar de Laatste Show, tot nu, volgend seizoen moeten ze niet meer op mij rekenen. Naar wat kijk ik nog? Naar alles wat beweegt, om te lachen is, en uit Engeland komt. Voor de rest mis ik toch niets? Ik kijk wel TV wanneer ik fitness. Mensen verbouwen, relaties verbeteren, kinderen opvoeden, videoclips met zwarte negers en vrouwen met weinig om hun lijf. Al fietsend Tom Boonen aanmoedigen. That's the spirit! Daarvan is Digitale TV wel interessant. Kijken waar je zin in hebt. Al is die zin bij mij dus wel zeer beperkt.

Het is bewezen. Schrijven lucht op! Een kwartier geleden was ik zo pissed als maar kan zijn. En nu ben ik weer een vrolijke Jonas, die ongelooflijk veel zin heeft om te gaan slapen. Mijn fles Cola is leeg, wat zit ik hier nog te doen? Morgen, correctie vandaag, is het weer een nieuwe dag. Ik stel voor dat ik toch maar eens moeite doe om die trap op te gaan en de tweede deur links te kiezen, daar staat misschien wel een leeg bed voor mij. Spijtig van dat leeg, ha ha ha!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vreemd genoeg zag ik ook op hetzelfde uur de klok van 1.59 naar 3.00 springen en vroeg ik me exact hetzelfde af "dat machien is slim" :-)

Anoniem zei

wohow jonas die een dirty comment maakt.. wo gehen wir das schreiben!

we zijn trots op u ;-)