25 maart 2006

Moemoe

Het is een kwaadaardig syndroom denk ik. Of heeft het te maken met de inhoud van mijn portefeuille? Het is het syndroom van de passiviteit. Het syndroom van ik voel me hier weer zo nutteloos vandaag. Elke keer weer als ik eens wat leuks gedaan heb, in dit geval de Nacht van het Examen, krijg ik de dag erna het gevoel dat ik me verveel, dat ik meteen slechtgezind moet worden. Allemaal heel raar eigenlijk. Slechtgezind zijn zonder slechtgezind te zijn, dat is freaky! Of komt het door dat zinnetje van 'ik ben zo eenzaam zonder ...'. Cut the crap zou ik zo zeggen, ik heb weer veel te veel aandacht nodig. Over tot de orde van de dag.

Veel valt er uiteraard niet te vertellen als je zo passief doet. Daarnet wel weer eens geweldig hard en lang gaan fitnessen. Lekker passief hoor ik u dan denken. Nuja, een mens kan niet altijd passief zijn, en dat abonnement is duur genoeg, dus Jonas maakt er maar liever een beetje te veel dan te weinig gebruik van. Een zaterdagnamiddag is rustiger dan verwacht. Niet te veel mensen, nergens aanschuiven en dergelijke. Lekker gezweet en perfect getimed. Uit de douche komen en nog net Tom Boonen voor het derde jaar op rij de E3 prijs (die toch he?) zien winnen. Ik begin steeds meer op Silvester Stallone te lijken! Of mister Arnold. Yeah Right!

Nu alleen thuis en moe. Ik denk dat ik mij op het gegeven "Film" gooi. Wat, daar heb ik nog geen idee van. Maar liefst niet te moeilijk, want daar heb ik niet al te veel zin in. Moest er iemand voorstellen hebben, hou u vooral niet in zou ik zo zeggen!

Posts met de woorden : Oasis en Skratsj, krijgen veel comments. Bij deze zijn we weer vertrokken!

Geen opmerkingen: